علوم ماورا

بازکردن سرکتاب- ازدیاد مهر و محبت- بخت گشایی- ابطال سحر و جادو و طلسم- بررسی ستاره بخت- گشایش در کار- رزق و روزی- زبانبندی- رسیدن به معشوق- پایبندی زوجین- چشم زخم

علوم ماورا

بازکردن سرکتاب- ازدیاد مهر و محبت- بخت گشایی- ابطال سحر و جادو و طلسم- بررسی ستاره بخت- گشایش در کار- رزق و روزی- زبانبندی- رسیدن به معشوق- پایبندی زوجین- چشم زخم

دعانویسی-انجام احضار موکل-سرکتاب دیدن و باز کردن-مشخص کردن طالع و عنصر شخص-بررسی ستاره بخت برای ازدواج-یررسی وجود سحر طلسم و جادو-ابطال هرگونه سحر و جادو و طلسم-رسیدن به شخص خاص برای ازدواج-موفقیت در زندگی-بدست آوردن شغل مناسب-قبولی در کنکور و آزمو-قبولی در رشته مورد نظر-زبانبندی-ایجاد مهر و محبت در شخص خاص-افزایش مهر و محبت-رسیدن به معشوقه-جلب محبت معشوقه-برگرداندن شخص مورد نظر-محبت شدید و بیقراری-پیدا کردن اموال دزدیده شده-پیدا کردن دزد-پیدا کردن گنج و دفینه- احضار روح و جن و همزاد-اتباط با اجنه-تسخیر همزاد و موکلین-محاسبات ساعت سعد نوشتن دعا-دادن اذن برای نوشتن دعا-رونق در کسب و کار-طلسم محبت-طلسم کارگشایی-طلسم ثروت-علم جفر-علم رمل-دعای فروش ملک و یا خودرو و جنس-دعای بچه دار شدن-دعای رفع کدورت و صلح و آشتی-سرکتاب با احضار موکل-سازگاری بین زوجین-دعای جدایی و سردی-جلوگیری از زنا و رابطه نامشروع-بستن فرد برای جلوگیری از رابطه نامشروع-طلسم باز شدن شهوت مرد-احضار از راه دور-جلب محبت از راه دور-پایبندی زوجین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دعاى معراج

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ق.ظ

دعاى معراج


دعایى است شان آن بسیار بزرگ است و خیلى عظیم مى باشد. راوى حضرت على علیه السلام از نبى اکرم صلى الله علیه و آله :
وقتى به آسمان رفتم در شب معراج ھفتاد ھزار حجاب را طى کردم تا رسیدم به حجاب قدرت در آن نوشته شده این دعا با نور،
جبرئیل عرض کرد: یا محمد صلى الله علیه و آله این دعا را براى کسى غیر از مومنین از امت خودت تعلیم ندھى چون که این دعا را
ھر که بخواند درھاى آسمانھا بر روى ایشان باز مى شود و خداوند نظر رحمتش را شامل آن شخص کند که ھم و غم او را بر طرف
مى کند و ھر گرفتارى که دارد خدا بر طرف مى سازد اگر قرض دار است قرضش ادا مى شود و گناھانش آمرزیده مى شود و مورد
عنایت قرار مى گیرد مانند انبیاء و صدیقین و خداوند ھزار قصر و از در و یاقوت براى او آماه مى فرماید و خداوند به او ھر روز ٣٦٠ مرتبه
نظر رحمت کند و ملکى ندا مى کند که اعمالت را از سر بگیر که گناھان خودت و مادرت و پدرت آمرزیده شد و جمیع گناھانت مبدل به
حسنات شد و ثواب ھفتاد سال عبادت براى ایشان نوشته شد پس خیر دنیا و آخرت براى او جوع مى گردد و ھر کس این دعا را
نوشته با مشک و زعفران براى ھر بیمارى که دھد شفا خواھد یافت و ھر کس حمل نماید این دعا را با خود آمن خواھد شد از شر
شیطان و ھیچ گونه ملالى بر ایشان نمى رسد و محفوظ مى ماند از دزدان و جمیع حاجاتش برآورده خواھد شد و ھر کس نزد
فرزندانش بگذارد حفظ مى شوند از جمیع گزندگان مانند مار و عقرب و ھر کس با خود حمل نماید از جمیع امور خوب بھره مند خواھد
شد و ھر کس بنویسید و در منزل بگذارد روزیشان زیاد گردد و اھل آن محفوظ مى گردند از جمیع گرفتاریھا و قسم به آن کسى که
شما را به رسالت مبعوث کرد اگر جمیع ثقلین و جمیع ملائکه تعدادشان ھزار برابر اھل دنیا و آخرت شوند تا روز قیامت ثواب این این
دعا را نخواھند توانست بنویسند چون این دعا بھترین دعا است نزد پروردگارت پس به امت خود تعلیم بده چون گنجى است از
گنجھاى بھشت که خدا عنایت کرده است.

دعاى معراج
اللھم انى اسالک یامن اقر بالعبودیه له کل معبود و یا من یحمده کل محمود یا من یفزع الیه کل مجھود یا من یطلب عنده کل مفقود یا
من سائله غیر مردود یا من بابه عن سواله غیر مسدود یا من ھو غیر موصوف و لا محدود یا من عطاوه غیر ممنوع و لامنکود یا من
لیس ببعید و ھو نعم المقصود یا من رجاء عباده بحبله مشدود یا من شبھه و مثله غیر موجود یا من لیس بوالد بمعدود یا من حوض بره
للانام مورود یا من لا یوصف بقیام و لا قعود یا من لاتجرى علیه حرکه و لاجمود یا اللّه یا رحمن یا رحیم یا ودود یا غافر ذنب داود یا من لا
یخلف الوعد و یعفو عن الموعود یا من رزقه و ستره للعاصین ممدود یا من ھو ملجا کل مقصى مطرود یا من دان له جمیع خلقه
بالسجود یا من لیس عن نیل جوده احد مصدود یا من لایحیف فى حکمه و یحلم عن الظالم العنود ارحم عبیدا خاطئا لم یوف بالعھود
انک فعال لما ترید یا بار یا ودود صل على محمد خیر مبعوث دعا الى خیر معبود و على آله الطیبین الطاھرین اھل الکرم و الجود و افعل
بنا ما انت اھله یا ارحم الراحمین.

  • شیخ طاهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی