علوم ماورا

بازکردن سرکتاب- ازدیاد مهر و محبت- بخت گشایی- ابطال سحر و جادو و طلسم- بررسی ستاره بخت- گشایش در کار- رزق و روزی- زبانبندی- رسیدن به معشوق- پایبندی زوجین- چشم زخم

علوم ماورا

بازکردن سرکتاب- ازدیاد مهر و محبت- بخت گشایی- ابطال سحر و جادو و طلسم- بررسی ستاره بخت- گشایش در کار- رزق و روزی- زبانبندی- رسیدن به معشوق- پایبندی زوجین- چشم زخم

دعانویسی-انجام احضار موکل-سرکتاب دیدن و باز کردن-مشخص کردن طالع و عنصر شخص-بررسی ستاره بخت برای ازدواج-یررسی وجود سحر طلسم و جادو-ابطال هرگونه سحر و جادو و طلسم-رسیدن به شخص خاص برای ازدواج-موفقیت در زندگی-بدست آوردن شغل مناسب-قبولی در کنکور و آزمو-قبولی در رشته مورد نظر-زبانبندی-ایجاد مهر و محبت در شخص خاص-افزایش مهر و محبت-رسیدن به معشوقه-جلب محبت معشوقه-برگرداندن شخص مورد نظر-محبت شدید و بیقراری-پیدا کردن اموال دزدیده شده-پیدا کردن دزد-پیدا کردن گنج و دفینه- احضار روح و جن و همزاد-اتباط با اجنه-تسخیر همزاد و موکلین-محاسبات ساعت سعد نوشتن دعا-دادن اذن برای نوشتن دعا-رونق در کسب و کار-طلسم محبت-طلسم کارگشایی-طلسم ثروت-علم جفر-علم رمل-دعای فروش ملک و یا خودرو و جنس-دعای بچه دار شدن-دعای رفع کدورت و صلح و آشتی-سرکتاب با احضار موکل-سازگاری بین زوجین-دعای جدایی و سردی-جلوگیری از زنا و رابطه نامشروع-بستن فرد برای جلوگیری از رابطه نامشروع-طلسم باز شدن شهوت مرد-احضار از راه دور-جلب محبت از راه دور-پایبندی زوجین

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دعاى ھفت ھیکل

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ق.ظ

دعاى ھفت ھیکل

دعاى ھفت ھیکل از جمله ادعیه شریفه اى است که ھر کس آن را بخواند یا در نزد خود نگاھدارد خداوند تبارک و تعالى او را از غیبت و
بدگویى مردمان نگاھدارد و دشمنان او را مغلوب نماید و در بعضى از کتب زیاد بر این مطلب خواص و حسنه نوشته اند ھر کس مایل
باشد به آن مراجعه نماید.


ھیکل اول
بسم اللّه الرحمن الرحیم
اعیذ نفسى باللّه العلى العظیم اللّه لا اله الا ھو الحى القیوم لا تاخذه سنه و لانوم له ما فى السموات و ما فى الارض من ذالذى
یشفع عنده الا باذنه یعلم ما بین ایدیھم و ما خلفھم و لایحیطون بشى ء من علمه الا بماشاء وسع کرسیه السموات و الارض و لایوده
حفظھما و ھو العلى العظیم .
ھیکل دوم
بسم اللّه الرحمن الرحیم
اعیذ نفسى باللّه العلى العظیم اذ قالت امراه عمران رب انى نذرت لک ما فى بطنى محررا فتقبل منى انک انت السمیع العلیم سنه
من قد ارسلنا قبلک من رسلنا و لاتجد لسنتنا تحویلا اقم الصلوه لدلوک الشمس الى غسق الیل و قران الفجر ان قران الفجر کان
مشھودا و من الیل فتھجدبه نافله عسى ان یبعثک ربک مقاما محمودا و قل رب ادخلنى مدخل صدق و اخرجنى مخرج صدق و اجعل
لى من لدنک سلطانا نصیرا .
ھیکل سوم
بسم اللّه الرحمن الرحیم
اعیذ نفسى باللّه العلى العظیم امن الرسول بما انزل الیه من ربه و المومنون کل امن باللّه و ملئکته و کتبه و رسله لانفرق بین احد
من رسله و قالوا سمعنا و اطعنا غفرانک ربنا و الیک المصیر لایکلف اللّه نفسا الا وسعھا لھا ما کسبت وعلیھا ما اکتسبت ربنا لاتواخدنا
ان نسینا او اخطانا ربنا و لاتحمل علینا اصراکما حملته على الذین من قبلنا ربنا و لا تحملنا ما لا طاقه لنا به واعف عنا و اغفرلنا و ارحمنا
انت مولینا فانصرنا على القوم الکافرین .
ھیکل چھارم
بسم اللّه الرحمن الرحیم
اعیذ نفسى باللّه العلى العظیم و قل جاء الحق و زھق الباطل ان الباطل کان زھوقا و ننزل من القران ما ھو شفاء و رحمة للمومنین و
لایزید الظالمین الا خسارا و اذا انعمنا على الانسان اعرض و نابجانبه و اذا مسه الشر کان یوسا قل کال یعمل على شاکلته فربکم
اعلم بمن ھو اھدى سبیلا و بسئلونک عن الروح قل الروح من امر ربى و ما اوتیتم من العلم الا قلیلا .
ھیکل پنجم
بسم اللّه الرحمن الرحیم
اعیذ نفسى باللّه العلى العظیم قال رب انى و ھن العظم منى و اشتعل الراس شیبا و لم اکن بدعائک رب شقیا و انى خفت الموالى
من ورائى و کانت امراتى عاقرا فھب لى من لدنک یرثنى ویرث من ال یعقوب و اجعله رب رضیا لقد صدق اللّه رسوله الرویا بالحق
لتدخلن المسجد الحرام انشاء اللّه امنین محلقین روسکم و مقصرین لاتخافون فعلم ما لم تعلموا فجعل من دون ذلک فتحا قریبا .
ھیکل ششم
بسم اللّه الرحمن الرحیم
اعیذ نفسى باللّه العلى العظیم قل اوحى الى انه استمع نفر من الجن فقالوا انا سمعنا قراءنا عجبا یھدى الى الرشد فامنا به ولن
نشرک بربنا احدا و انه ، تعالى جد ربنا ما اتخذ صاحبه و لا ولدا و انه ، کان یقول سفیھنا على اللّه شططا .
ھیکل ھفتم
بسم اللّه الرحمن الرحیم
اعیذ نفسى باللّه العلى العظیم و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارھم لما سمعوا الذکر و یقولون انه لمجنون و ما ھو الا ذکر
للعالمین .

  • شیخ طاهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی